2019. május 12., vasárnap

Joci egyik legnagyobb külföldi drukkolójának reakció videói


Emlékszem, két éve annak is örültem, ha pár külföldi reakciót találtam Jocival kapcsolatban, míg idén nem győztem nézni az újabb és újabb ilyen jellegű videókat. Az egyik személyes kedvencem Sloth videója volt, akinek konkrétan könnyeket csalt a szemébe, amikor először látta Az én apám videoklipjét:


Ezután Joci egyik korábbi dalának (Ne nézz így rám) videoklipjére is reagált:


Ezt követte Joci Amszterdami előadása, ahol szintén nem maradtak Sloth szemei szárazon:


Majd egy közel negyedórás videóban mesélt hosszasan arról, miért annyira fontos számára Az én apám, és azt is próbálta megfejteni, egyesek miért állhatnak negatívan hozzá:


Mindezt Joci eurovíziós próbáinak véleményezése követte:


Nagyon jó érzés azt látni, amikor egy külföldi ennyire  támogatja az adott indulónkat, és hogy egy magyar nyelvű dal ilyen sokat tud jelenti számára. Ráadásul Sloth nagyon lelkesen válaszolgat a videói alatti üzenetekre, így én is hosszas beszélgetéseket folytattam vele a kommentszekcióban. (Azért az ötletemért is lelkesedett, hogy egy ilyen posztot írok róla.)

   Frissítés (2019. 05. 13.): Időközben egy újabb reakcióvideót tett közzé Jociról, így még azt is ideillesztem alulra:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése