2019. május 31., péntek

Dalajánló: yesyes - Nemesfém



Régi vágyam volt, hogy a Te meg énnek legyen "testvére", vagyis hogy a yesyesnek a sok angol dala között legyen egy újabb magyar szerzemény: és végre megkaptam, amit akartam. A fiúk, mint mindig, most sem okoztak csalódást. Én imádom azt a hangzást, ami jellemző rájuk. Szerintem sohasem baj az, ha egy előadónak vagy bandának megvan a saját stílusa, és azon belül mozog, amíg képes mindig újabb árnyalatokat megmutatni magából: a yesyesnél pedig pontosan ezt tapasztalom.
A yesyes májusban a BRAINS előzenekaraként játszott a Budapest Parkban, ami nagyon fontos koncert volt a fiúk életében, így nem lepődtem meg, hogy a hivatalos feliratos videó alatt ennek a bizonyos koncertnek a felvételeiből összevágott montázs látható.
Egyébként Szarvas Bence dalszövege is elnyerte a tetszésemet, különösen ez a pár sor:
Hány szív nemes fém
Kiderül hamar
Ha sors a húsba mar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése